FAQ

FAQ

Stocurile sunt sincronizate din minut în minut printr-un cron, dacă există conexiune la internet.

Softul este atât online cât și offline. Este nevoie de conexiune la internet pentru logarea inițială, pentru sincronizarea nomenclatoarelor de produse, a pozelor și a stocurilor. Vânzările se pot face fără conexiune la internet, iar când conexiunea există stocurile se actualizează automat.

Datecs, Daisy, Activa, Partner, Olivetti, Orgtech, Sam4S/Posiflex, Tremol, Incotex.

Bonul fiscal se anulează doar pe baza unui proces verbal întocmit de persoana care anulează bonul la care se atașează, în original, bonul fiscal care se va anula. Nu se poate anula din aplicație bonul fiscal, ci doar bonul de vânzare din interfața online, prin care produsele revin înapoi pe stoc și apoi se setează STATUS anulat pentru bonul fiscal.

La închiderea bonului de vânzare exista posibilitatea de a bifa să se emită automat și factura fiscală.

Pozele se încarcă în interfața online prin 2 opțiuni:

  • individual la fiecare produs
  • printr-un import dintr-un tabel Excel care trebuie să conțină codul produsului, URL-ul imaginii și numele produsului.

Printr-o conexiune securizată toate datele se transmit către contul online.

Recepțiile se fac din interfața online, în cloud, din orice locație.

La butonul Unelte vânzare există o opțiune de a adauga produsele pe bon cu minus.

Dacă nu ești deja conectat la ANAF online atunci din driverul casei de marcat se pot descărca toate fișierele din luna anterioara într-un director la alegere pe care apoi îl vom trimite la contabilitate.

Unele drivere au posibilitatea de a transmite automat, după primul Z din lună, către o adresă de email definită la setări, fișierele necesare pentru ANAF.

  1. Bonul curent are erori de sintaxa (probabil cod tip plata gresit) si va fi anulat.

Soluție: de la Vanzari- Bon vanzare si avize- Setari modul – Statii case de marcat se reconfigurează departamentele de plăți conform codurilor setate pentru plăți în casa de marcat. După relogare în POS se reîncearcă regenerarea bonului fiscal sau din BOCP se anulează bonul fiscal și se regenerează cu noile setări.

2. Echipament fiscal neconectat sau incorect configurat!

Soluție: Se repornește casa de marcat iar dacă problema persistă se verifică ca echipamentul fiscal să fie pus în modul corect de conexiune PC, să fie conectat corect cablul într-unul din porturile disponibile și să fie corect portul configurat în driver.

3. Diferenta de ceas mai mare de 5 minute intre PC si echipament fiscal

Soluție: Puteți regla manual ora din casa de marcat să corespundă cu ora PC-ului sau urmăriți instrucțiunile care vă apar în driver, iar Fiscalwire va regla automat diferența de oră

4. COTA_TVA_DEZACTIVATA: bon anulat

Soluție: Se verifică care sunt produsele de pe bon care au o cotă de TVA eronată și se corectează, apoi se regenerează bonul fiscal. Dacă cotele de TVA sunt corecte, se verifică dacă au fost setate corect în casa de marcat

5. TOTALUL_NU_ACOPERA_PRODUSELE: bon anulat

Soluție: Driverul corectează automat o diferență de până la 0.05 RON dintre valoarea produselor si valoarea totală. Dacă diferența este mai mare, trebuie deschis un tichet suport în BOCP.

6. PLATA_MAI_MARE_DECAT_TOTALUL_SI_NU_POT_DA_REST: bon anulat

Soluție: Doar tipul de plată cash/numerar acceptă valori mai mari la total față de valoarea produselor, putând fi returnat un rest. Pentru alte tipuri de plăâi se verifică ca valoarea introdusă să nu fie mai mare decât valoarea produselor de pe bon. În cazul în care a fost introdusă valoarea greșit, se anulează încasarea, se corectează valoarea introdusă și se regenerează bonul fiscal.

7. SINTAXA_INCORECTA : bon anulat

Soluție: Se verifică să fie scris corect CUI-ul firmei (se acceptă doar cifre cu RO sau fără RO în față), se verifică ca denumirea produselor să nu conțină caractere speciale, de ex ;

8. Eroare la programare PLU in casa de marcat

Soluție: Se verifică dacă a fost scos Z-ul în ziua anterioară

Pe bonul fiscal se poate acorda discount valoric sau procentual.

Nu găsești mai jos răspunsul la întrebarea ta? Contactează-ne!