Funcționalități

 Administrare nomenclator produse

  • catalogul de produse se introduce în platforma cloud și se poate administra de oriunde
  • fiecare punct de vânzare sincronizează automat lista de produse
  • produsele pot avea una sau mai multe poze, titlu, descriere, caracteristici
  • Produsele sincronizate din cloud sunt disponibile și fără internet
  • importare produse din excel, de pe un site sau dintr-un feed
  • mai multe coduri la produse: cod intern, cod EAN, cod manual, coduri adiționale
  • prețurile se definesc online, cu sau fără discount, și se sincronizează automat în POS
  • se pot defini prețuri programate
  • se pot defini discounturi programate

 Metode de plată

  • plată cash
  • plată cu cardul
  • plată cu tichete de masă
  • plată cu vouchere
  • plată mixtă cu mai multe tipuri pe același bon

 Funcționalități POS

  • vânzare cu orice tip de barcode reader
  • vânzare cu selectarea manuală a produselor
  • vânzare servicii (articole manual introduse)
  • conectare cu cântar electronic pentru a citi automat greutatea
  • vânzare tip AVIZ LIVRARE cu factură și plată cu OP
  • facturare cu un click în timpul generării bonului
  • emitere factură pentru bonuri fiscale
  • aplicare discount-uri per linie (valoric sau procentual)
  • aplicare discount per subtotal (valoric sau procentual)
  • discount-uri pe plaje de valori achiziționate
  • reimprimare bon fiscal (în cazul unei erori)
  • o singură instalare la un magazin pe rețea locală
  • oricâte stații de lucru locale (cu casă de marcat)
  • setare comisioane agenți pe categorii de produse
  • limitare discount maxim oferit de utilizatori
  • compatibil cu dispozitive mobile (Zebra)
  • posibilitate scanare cod client
  • monetar pentru închidere zi
  • posibilitatea de a exclude o vânzare de la discount-uri
  • emitere dispoziții de plată pentru retur

 Introducere stoc:

  • stocul se introduce prin recepție în gestiune
  • introducerea stocului se face online și se poate face de oriunde
  • stocurile din cloud se sincronizează în timp real cu POS-ul instalat
  • în cazul în care nu este internet, stocurile sunt disponibile și offline și se vor actualiza automat în fundal când revine internetul

 Instalare:

  • mini-serverul sincronizează datele o dată per minut cu aplicația din cloud
  • Pentru primul login al unui utilizator este necesar să existe internet pentru a verifica loginul și a sincroniza nomenclatorul de produse și stocurile

 Interconectare cu Gestiune și ERP

  • construit pe ERP-ul Cloudsales.ro
  • conectat direct la CloudGest pentru a afișa stocurile direct din gestiunea depozit sau magazin
  • afișare stoc direct din gestiune
  • facturare automată prin CloudBill
  • ERP-ul se poate conecta cu orice webshop sau marketplace online și stocurile se vor sincroniza în timp real cu magazinul fizic și cel online

 Feeduri produse:

  • Catalogul de produse se poate importa din magazinul online
  • Putem implementa autoimportarea produselor din diverse feed-uri
  • feedurile vor fi sincronizate automat
  • la cerere putem implementa orice fel de feed

 Optimizare viteză

  • imagini și video-uri servite de pe CDN separat (Content Delivery Network)
  • listele și nomenclatoarele sunt stocate local pentru căutare rapidă
  • sincronizarea se face în fundal și nu încetinește lucrul cu programul

 GDPR

  • SSL pentru toate comunicațiile cu cloud
  • datele sunt stocate în siguranță ori local ori în cloud pe servere proprii
  • opțiune anonimizare date la cererea clienților
  • clauză de confidențialitate în contract