Skip to content Administrare nomenclator produse
- catalogul de produse se introduce în platforma cloud și se poate administra de oriunde
 - fiecare punct de vânzare sincronizează automat lista de produse
 - produsele pot avea una sau mai multe poze, titlu, descriere, caracteristici
 - Produsele sincronizate din cloud sunt disponibile și fără internet
 - importare produse din excel, de pe un site sau dintr-un feed
 
- mai multe coduri la produse: cod intern, cod EAN, cod manual, coduri adiționale
 - prețurile se definesc online, cu sau fără discount, și se sincronizează automat în POS
 - se pot defini prețuri programate
 - se pot defini discounturi programate
 
 Metode de plată
- plată cash
 - plată cu cardul
 - plată cu tichete de masă
 
- plată cu vouchere
 - plată mixtă cu mai multe tipuri pe același bon
 
 Funcționalități POS
- vânzare cu orice tip de barcode reader
 - vânzare cu selectarea manuală a produselor
 - vânzare servicii (articole manual introduse)
 - conectare cu cântar electronic pentru a citi automat greutatea
 - vânzare tip AVIZ LIVRARE cu factură și plată cu OP
 - facturare cu un click în timpul generării bonului
 - emitere factură pentru bonuri fiscale
 - aplicare discount-uri per linie (valoric sau procentual)
 - aplicare discount per subtotal (valoric sau procentual)
 - discount-uri pe plaje de valori achiziționate
 
- reimprimare bon fiscal (în cazul unei erori)
 - o singură instalare la un magazin pe rețea locală
 - oricâte stații de lucru locale (cu casă de marcat)
 - setare comisioane agenți pe categorii de produse
 - limitare discount maxim oferit de utilizatori
 - compatibil cu dispozitive mobile (Zebra)
 - posibilitate scanare cod client
 - monetar pentru închidere zi
 - posibilitatea de a exclude o vânzare de la discount-uri
 - emitere dispoziții de plată pentru retur
 
 Introducere stoc:
- stocul se introduce prin recepție în gestiune
 - introducerea stocului se face online și se poate face de oriunde
 - stocurile din cloud se sincronizează în timp real cu POS-ul instalat
 
- în cazul în care nu este internet, stocurile sunt disponibile și offline și se vor actualiza automat în fundal când revine internetul
 
 Instalare:
- mini-serverul sincronizează datele o dată per minut cu aplicația din cloud
 - Pentru primul login al unui utilizator este necesar să existe internet pentru a verifica loginul și a sincroniza nomenclatorul de produse și stocurile
 
 Interconectare cu Gestiune și ERP
- construit pe ERP-ul Cloudsales.ro
 - conectat direct la CloudGest pentru a afișa stocurile direct din gestiunea depozit sau magazin
 - afișare stoc direct din gestiune
 
- facturare automată prin CloudBill
 - ERP-ul se poate conecta cu orice webshop sau marketplace online și stocurile se vor sincroniza în timp real cu magazinul fizic și cel online
 
 Feeduri produse:
- Catalogul de produse se poate importa din magazinul online
 - Putem implementa autoimportarea produselor din diverse feed-uri
 
- feedurile vor fi sincronizate automat
 - la cerere putem implementa orice fel de feed
 
 Optimizare viteză
- imagini și video-uri servite de pe CDN separat (Content Delivery Network)
 - listele și nomenclatoarele sunt stocate local pentru căutare rapidă
 
- sincronizarea se face în fundal și nu încetinește lucrul cu programul
 
 GDPR
- SSL pentru toate comunicațiile cu cloud
 - datele sunt stocate în siguranță ori local ori în cloud pe servere proprii
 
- opțiune anonimizare date la cererea clienților
 - clauză de confidențialitate în contract