CloudBill POS, soluția ta pentru vânzări offline și online!
Un software dedicat vânzărilor cu casa de marcat
Adaptat pentru orice tip de magazin, supermarket, magazin mixt
Compatibil cu majoritatea caselor de marcat de pe piată
Funcționalități
CloudBill POS a fost conceput ca să fie instalat local, funcționând ca un mini-server, ca și o extensie a aplicației cloud: Business Online Control Panel – gestiune și stocuri.
Lista de produse și vânzările sunt automat sincronizate cu CloudGest și vânzătorii pot lucra fără întrerupere chiar dacă pică internetul sau conexiunea este lentă. Aplicația sincronizează stocurile și vânzările automat când este conexiune la internet.
- interfață simplă și intuitivă
- funcționează chiar dacă nu ai conexiune la internet
- este compatibil cu terminale touchscreen
- este compatibil cu cântare cu USB (anumite modele)
- stocurile se sincronizează în timp real în toate punctele de lucru sau cu orice platformă online
- mai multe tipuri de plată pentru aceeași vânzare
- utilizatori nelimitați
- poze pentru nomeclatorul de produse
- raport Z, raport X
- identificare produse după barcode, cod intern, cod adițional, denumire produs
- compatibil cu orice casă de marcat
- vânzări cu barcode scanner
- CUI pe bon fiscal
- vânzările se pot factura cu un click prin CloudBill (necesită internet)
- recepțiile se fac online, nu doar din locație
- diverse metode de încasare (card, cash, OP, vouchere, tichete de masă/cadou, etc.)
- export către programe de contabilitate (Saga, Ciel, Winmentor, SoftPro, NeoManager, Neosys, Cometa, Hamorsoft) altele se pot implementa la cerere
De ce CloudBill POS?
- gestionezi lista de produse și stocurile de oriunde
- vezi în timp real vânzările și stocurile din orice punct de lucru
- se poate conecta la orice platformă online
- emitere facturi bulk (mai multe facturi cu un singur click)
- emitere AWB
- suport nelimitat prin tichete
- import listă de produse
- import contacte
bon fiscal gestiune în cloud sincronizare stoc vânzări cu casa de marcat