Deții un magazin fizic și vrei să te lansezi online?
Îți dorești să deschizi un magazin online, dar nu știi cum să administrezi comenzile împreună cu cele din magazinul fizic?
CloudSales ERP vine în ajutorul tău!
Care este soluția noastră?
CloudBill POS face parte din CloudSales ERP care este un agregator de comenzi, preia comenzile de pe orice platformă online (woocommerce, shopify, magento, prestashop, opencart), de pe orice marketplace din România (emag marketplace, cel.ro, vivre, esteto.ro, carrefour market, shopmania, fashionup, extended, în curând etsy și amazon) și le corelează cu vânzările prin casa de marcat din magazinul fizic, actualizând stocul în timp real.
De ce suntem diferiți?
- urmărim trasabilitatea produselor de la achiziție până la vânzare pe loturi cu dată de expirare
- avem soluții pentru pachete cu rețetă sau bundlle
- se pot face vânzări în magazin cu casa de marcat din același stoc cu site-ul sau marketplace-ul conectat
- chiar dacă nu ai conexiune la internet, vânzările tale nu se opresc
- scanare produse cu barcode reader
- exportăm date către programe de contabilitate
- avem numeroase discount-uri (valoric și procentual pe produse, pe producător, pe client, pe grupe de clienți, liste de preț personalizabile, vouchere de cumpărături)
- urmărirea discuțiilor cu clienții (Client CRM)
- modul de dropshiping
- modul de picking și livrare
- posibilitate de facturare abonamente lunare
- printare documente multiple (facturi, AWB, garanție, manual de utilizare, etc)
- variante la produse (mărime, culoare, etc)
- inventar
- mai multe puncte de lucru
- emitere documente (contracte, oferte de preț, devize de lucrări, registratură)
- urmărirea cheltuielilor (scadențar facturi)
- rapoarte de vânzări și gestiune
- portal B2B pe aceeași bază de date
- necesar de achiziții și comenzi furnizori
- feed-uri furnizori
- verifici vânzările în timp real
- mai mulți utilizatori cu nivele de acces la program